A bőr önmaga

A Bioderma 2018-as, éves PR tenderjén elnyertük a márka bizalmát. 🙂

Szeretjük, ha egy ilyen magas minőséget képviselő márkával dolgozhatunk, különösen, ha új színt vihetünk annak kommunikációjába is.

A közös munka keretében egy országos piackutatásban vehetünk részt partnerünkkel, a Sellmore-ral, majd a kutatás eredményeire alapozva a sajtónak, fogyasztóknak és a szakmának egyaránt érdekes PR kommunikációt folytathatunk.

Ennek felépítése persze különböző eszközök és csatornák integrálását kívánja, hiszen egyszerre kommunikálni ennyire különböző célcsoportoknak csak így lehet. Alig várjuk, hogy megmutathassuk megoldásainkat áprilisban a Féynvédelem Hete kampány során.

 

Támogató eszközök:

  • PR
  • Influencer marketing
  • Rendezvényszervezés
  • Gyártás, kivitelezés, koordináció
0