UNIQA Biztosító – belső kommunikáció

A biztosítókkal kapcsolatban az elmúlt évtizedekben sok negatív percepció alakult ki az ügyfelekben. Az Uniqa felismerte, hogy ezen csak akkor tud változtatni, ha belülről indítja a folyamatot. A belső kommunikációs kampány nagy felelősségét ránk bízták, mi pedig a szokásos lendületünkkel vágtunk bele a projektbe.

Egy szervezeten belüli paradigmaváltáshoz valóban kreatív koncepcióra és eszközökre volt szükség, amelyek által ráadásul a munkavállalók a mindennapokban is érezhetik a változást.

Így amellett, hogy stratégiailag gondolkodtunk a koncepcióról és a vezetők tréningjéhez is hozzájárultunk, olyan elemeket terveztünk, gyártottunk és helyeztünk ki a teljes iroda területén, amelyek “biztosítják”, hogy a célt senki se tévessze szem elöl.

 

Támogató eszközök:

  • Rendezvényszervezés
  • Grafika, design
  • Gyártás, kivitelezés, koordináció
0