MVM Watt’s up A Z generáció meghódítása

MVM Watt’s up
A Z generáció meghódítása

A Z-generáció meghódítása  Az állami és mamutcégeknek komoly kihívást jelent a Z-generáció bevonzása a szervezetbe, pedig nagy szükségük van az új és fiatal munkaerőre. Az MVM csoport WATT’s UP Gyakornoki Program keretén belül azonban sikerült önálló márkát építenünk a munkavállalói programból. Innovatív, izgalmas, fiatalos kommunikációs kampányt alkottunk a cégcsoportnak. Olyan csatornákat, látványelemeket, arculati megjelenéseket alakítottunk [...]
Néprajzi Múzeum Hagyományőrzés új stílusban

Néprajzi Múzeum
Hagyományőrzés új stílusban

Hagyományőrzés új stílusban A Néprajzi Múzeumnak alkotott kampányukat azért szeretjük, mert tökéletes példa arra, hogy egy alapvetően hagyományőrzésre hivatott intézményt is lehet újszerű stílusba öltöztetni. Különösen, ha ebben az intézmény dolgozói is partnerek, és legalább annyira akarnak valami újat teremteni, mint mi. A közös munka eredménye egy olyan kampány lett, amellyel új rétegek figyeltek fel [...]
MKB BankEgy bank re-brandingje

MKB Bank
Egy bank re-brandingje

A bank re-brandingje Ha valami fontos a banki szektorban, akkor a felhasználók számára nyújtott kényelem biztosan az. Az MKB-nak ezért volt szüksége egy új weboldalra, melynek megvalósítása egyben izgalmas feladatnak bizonyult számunkra. Azért is, mert az akkor újnak és innovatívnak számító reszponzív rendszert beépíthettük a tervezésbe, amellett, hogy fiatalos frissességet kölcsönöztünk a site-nak az MKB [...]
FineMinding Ha elképzelted, már el is kezdted!

FineMinding
Ha elképzelted, már el is kezdted!

FineMinding - Ha elképzelted, már el is kezdted! Mindig is különösen fontosnak tartottuk a pszichológiát, úgy gondoljuk, hogy a folyamatos önfejlesztés elengedhetetlen a mentális egészséghez, így mi magunk is folyamatosan gyakoroljuk. Ezért volt külön öröm, hogy a témával foglalkozó kezdeményezés kérte segítségünket az elindulásban. A FineMinding blognak márkanevet, szlogent és arculatot, valamint teljeskörű kommunikációs stratégiát [...]
Férfiak KlubjaA férfi értékek szolgálatában

Férfiak Klubja
A férfi értékek szolgálatában

A férfi értékek szolgálatában 2013-ban Bedő Imre közgazdász, üzletember keresett meg minket azzal kéréssel, hogy segítsünk neki megalkotni egy nagyszabású, társadalmi célú kezdeményezést, melyet Férfak Klubjának neveztünk el. A két éves közös munka eredményeképpen ma már több, mint 129 000 tagja van a csoportosulásnak, és olyan híres férfak és nők adták hozzá a nevüket, mint [...]
KOOI A természetes viselet

KOOI
A természetes viselet

A természetes viselet A Kooi több külföldi országban ismert és elismert ruhamárka, a magyarországi bevezetés és márkaépítés azonban ettől nem kisebb feladat, sőt! A magyar piac sajátosságai a külföldi best practice-től jelentősen eltérő kommunikációs stratégiát követelnek meg. A piackutatás után nemcsak a kommunikációs eszközöket, hanem a vizuális megjelenést is megújítottuk. Azt elmondhatjuk, hogy a projektet [...]
Scanomed  Innovatív diagnosztika. Innovatív design.

Scanomed
Innovatív diagnosztika. Innovatív design.

A ScanoMed egy igazi innovatív egészségipari cég. Szolgáltatásai között megtalálhatóak a legmodernebb képalkotó diagnosztikai szolgáltatások, folyamatos technikai és technológiai fejlesztések, új diagnosztikai és terápiás módszerek kidolgozása, illetve a szakember képzés és a kutatás-fejlesztés is. A ScanoMed mindemellett elsősorban csúcstechnológiájú PET-CT vizsgálatokat végez. És hogy miben is segítünk nekik mi? Professzionális arculat megtervezésében, folyamatos online kommunikációban, [...]
PractifyHatékony és motiváló szervezetfejlesztés játékosan!

Practify
Hatékony és motiváló szervezetfejlesztés játékosan!

A hatékony és motiváló kompetencia-fejlesztés eszköze A Practify ambiciózus víziója a kompetencia fejlesztés átformálása, annak hatékonyságának sokszorosára növelésével. Óriási potenciál, komplex branding kihívások. Agykutatásról érthetően A cég komoly szakmai háttérrel rendelkezik, csapatában pszichológusoktól, trénereken át agykutatókig, sokféle háttérrel rendelkező embert találhatunk. A téma roppant érdekfeszítő, de legalább annyira komplex is, így nem kis kihívás volt a [...]
Speak AkadémiaA retorika mint életeket formáló eszköz

Speak Akadémia
A retorika mint életeket formáló eszköz

A retorika mint életeket formáló eszköz A SPEAK Akadémia egy angol nyelvű retorikai képzés. Elsődleges céljául azt tűzte ki, hogy a retorikát mint eszközt használja az emberek és az egész ország önbizalmi indexének emeléséhez. Az alapító Benkő Vilmos, az Amerikai Kereskedelmi Kamara volt elnöke, számos nemzetközi szervezet és alapítvány vezetőségi tagja, és a Toastmasters Hungary [...]
ConinvestDesign. Ergonómia. Tudatosság.

Coninvest
Design. Ergonómia. Tudatosság.

Gasztronómiai műhelytitkok sztárséfektől Büszkeséggel tölt el minket, hogy visszajáró ügyfeleink gyakran lepnek meg minket egyedi, új ötletek megvalósításának megrendelésével. A Coninvest brandépítését lassan 4 éve folyamatosan támogatjuk és a professzionális konyhatechnológiával és belsőépítészettel foglalkozó cég egy eseménysorozat lebonyolításával és marketingtevékenységek kivitelezésére is felkért minket. A Séfműhelyek online kommunikációja mellett feladatunk volt a rendezvény brand kitalálása, [...]