MVM Watt’s up A Z generáció meghódítása

MVM Watt’s up
A Z generáció meghódítása

A Z-generáció meghódítása  Az állami és mamutcégeknek komoly kihívást jelent a Z-generáció bevonzása a szervezetbe, pedig nagy szükségük van az új és fiatal munkaerőre. Az MVM csoport WATT’s UP Gyakornoki Program keretén belül azonban sikerült önálló márkát építenünk a munkavállalói programból. Innovatív, izgalmas, fiatalos kommunikációs kampányt alkottunk a cégcsoportnak. Olyan csatornákat, látványelemeket, arculati megjelenéseket alakítottunk [...]
KELER Új utakon az adatrengetegben

KELER
Új utakon az adatrengetegben

Utat nyitottunk az adatrengetegben A Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Értéktőzsde tulajdonában lévő központi értéktár honlapját és szervezeti kommunikációját frissíteni, megújítani mindig izgalmas kihívás a kommunikációs cégek számára. A szűk mozgástér ellenére újszerű stratégiával és izgalmas kreatív megoldásokkal tettük emberközelivé az ismert elszámolóház kommunikációját.   Támogató eszközök: Stratégiai irányok kidolgozása Szlogen Belső kommunikációs anyagok [...]
Néprajzi Múzeum Hagyományőrzés új stílusban

Néprajzi Múzeum
Hagyományőrzés új stílusban

Hagyományőrzés új stílusban A Néprajzi Múzeumnak alkotott kampányukat azért szeretjük, mert tökéletes példa arra, hogy egy alapvetően hagyományőrzésre hivatott intézményt is lehet újszerű stílusba öltöztetni. Különösen, ha ebben az intézmény dolgozói is partnerek, és legalább annyira akarnak valami újat teremteni, mint mi. A közös munka eredménye egy olyan kampány lett, amellyel új rétegek figyeltek fel [...]
Pásztor Anna  Az ezerarcú énekesnő

Pásztor Anna
Az ezerarcú énekesnő

Az ezerarcú énekesnő Az egyik legsokszínűbb ember, akivel valaha találkoztunk. Bátor. Művész. Nő. Anya. Ezerarcú. Extravagáns. Szerethető. Csupaszív. Csak szuperlatívuszokban tudunk Pásztor Annáról, az Anna & the Barbies énekesnőjéről beszélni. Szerencsések vagyunk, hogy felkért minket a közös munkára, amely során személyes márkáját segítünk építeni. A honlapjának és kiajánló anyagának elkészítése mellett már ki is alakítottunk [...]
Cakeshop Új színt vittünk a sütemények világába

Cakeshop
Új színt vittünk a sütemények világába

Új színt vittünk a sütemények világába Odavagyunk a finom süteményekért, a játékos és kedves dolgokért, főleg ha azok egy gasztronómiai projektben öltenek testet. Éppen ezért volt számunkra hőn áhított kihívás a Cake Shop megbízása, mely sorána süteményeskönyv illusztrációjának és az új webdesign kialakításában élhettük ki kreativitásunkat. A könnyen kezelhető, látványos webes felület illeszkedik a Cake [...]
MKB BankEgy bank re-brandingje

MKB Bank
Egy bank re-brandingje

A bank re-brandingje Ha valami fontos a banki szektorban, akkor a felhasználók számára nyújtott kényelem biztosan az. Az MKB-nak ezért volt szüksége egy új weboldalra, melynek megvalósítása egyben izgalmas feladatnak bizonyult számunkra. Azért is, mert az akkor újnak és innovatívnak számító reszponzív rendszert beépíthettük a tervezésbe, amellett, hogy fiatalos frissességet kölcsönöztünk a site-nak az MKB [...]
Budapesti BábszínházMi mozgattuk a fonalakat

Budapesti Bábszínház
Mi mozgattuk a fonalakat

Mi mozgattuk a fonalakat A Budapesti Bábszínház által kiírt tenderhez is-a Stylecom-ra jellemzően- szerettünk volna valami olyat tervezni, ami biztosan megragadja a fő célcsoport, a gyerekek figyelmét. Így alkottuk meg Babit, a Bábszínház cuki kis kabaláját, akire felépítettünk egy teljes vizuális és kreatív koncepciót. Ezt követően a 235 productions-el együttműködve életre keltettük a figurát, aki [...]
FineMinding Ha elképzelted, már el is kezdted!

FineMinding
Ha elképzelted, már el is kezdted!

FineMinding - Ha elképzelted, már el is kezdted! Mindig is különösen fontosnak tartottuk a pszichológiát, úgy gondoljuk, hogy a folyamatos önfejlesztés elengedhetetlen a mentális egészséghez, így mi magunk is folyamatosan gyakoroljuk. Ezért volt külön öröm, hogy a témával foglalkozó kezdeményezés kérte segítségünket az elindulásban. A FineMinding blognak márkanevet, szlogent és arculatot, valamint teljeskörű kommunikációs stratégiát [...]
Férfiak KlubjaA férfi értékek szolgálatában

Férfiak Klubja
A férfi értékek szolgálatában

A férfi értékek szolgálatában 2013-ban Bedő Imre közgazdász, üzletember keresett meg minket azzal kéréssel, hogy segítsünk neki megalkotni egy nagyszabású, társadalmi célú kezdeményezést, melyet Férfak Klubjának neveztünk el. A két éves közös munka eredményeképpen ma már több, mint 129 000 tagja van a csoportosulásnak, és olyan híres férfak és nők adták hozzá a nevüket, mint [...]
ASERTIS Improving health. Inspiring life.

ASERTIS
Improving health. Inspiring life.

Improving Health. Inspiring Life. A nemzetközi, londoni és bécsi irodával is rendelkező Asertis számára arculatuk kialakításában nyújtottunk segítséget. Feladatunk az volt, hogy a kifinomult, letisztult márkaértékeket tükrözzük a design-ban.   Támogató eszközök: Grafika, design Kategória Grafika és design Ügyfél Asertis Pharma