KULTURÁLIS DIVÍZIÓT NYITOTT A STYLE COMMUNICATIONS – MMONLINE.HU

“Art & Style Communications (ASC) néven, kulturális iparági fókusszal indította el az ügynökség új divízióját. Az üzletágban komoly- és könnyűzenei, filmes és képzőművészeti projektek kommunikációjával és márkaépítésével foglalkoznak.”

AZ ÖN FŐNÖKE MIT SZÓLNA, HA MOST FÉL ÓRÁRA LEFEKÜDNE ALUDNI? – HVG.HU

“Kreatív stúdióként működünk, ahol sok a projekt és ezért sokféle ötletre és tudásra van szükség. Nagy nyomás mellett lehetetlen lenne kreatívan és új szemszögből rálátni egy-egy problémára. Csak úgy születnek új energiák és új gondolatok, ha mindenki frissen és stressztől mentesen tud alkotni. “

KITCHY DESIGN: ÍME, AZ ORSZÁG ELSŐ KÖRNYEZETTUDATOS DIZÁJN WEBSHOPJA!

“Az induló kollekcióban találhatunk turmixpoharakat, hordozható és könnyen mosható palackokat, szörpcsapokat, többször használható üveg szívószálakat, illetve 100%-ig természetes lenből illetve fából készült konyhai eszközöket.”

BUZA KRISZTA INTERJÚ – ÚJRATERVEZTEM

“Miért indít valaki iparági tapasztalat nélkül reklámügynökséget és hogyan tudja sikeressé tenni az erős versenyben? Buza Kriszta, a Style Communications alapítójának története.”

PÁSZTOR ANNÁVAL KAMPÁNYOL A GLOBUS – MARKETINGINFO.HU

“Pásztor Anna megosztó személyiségére építették fel ezért a filmet, akire nem csak egyedi stílusa miatt esett a választás, hanem mert fantasztikus kétgyermekes édesanya is, ezért hitelesen tudja képviselje a márkát. A StyleCommnications hosszú évek óta a 235 Productions csapatával dolgozik együtt, ezért nem volt kérdés, hogy most is közösen forgatják le a filmet. “

BUZA KRISZTA – LE COOL INTERJÚ

“Évek óta azon dolgozik, hogy mások álmait megvalósítsa. Tervekkel és ötletekkel kopognak be hozzá, melyekből ő és csapata kész projekteket varázsol, legyen szó designról vagy márkaépítésről. Mozgalmakat indítanak, de csak stílusosan. A Style Communication alapítójával beszélgettünk.”

TESTRE SZABOTT HÍRLEVÉL, ZENÉSZ INFLUENCEREK – KREATÍV

“Az influencer marketinget úgy használjuk, hogy a zenekar tagjai az influencerek. Náluk szakavatottabb nincs a témában, ők a saját történeteiket osztják meg, ahogy egy családban szokás. – mondta el kérdésünkre Rákóczi Balázs, a Style Communications Art & Style divíziójának vezetője.”

A KULTURÁLIS MARKETING IRÁNYÁBA NYIT A STYLE COMMUNICATIONS – KREATIV.HU

“Zenei, filmes és képzőművészeti iparágra szakosodott új diviziót indít a kommunikációs ügynökség.”

A STYLE COMMUNICATIONS NYERTE A FRANCIA DERMOKOZMETIKAI CÉG TENDERÉT – KREATIV.HU

“A márkaépítésre specializálódott Style Communications nyerte a Bioderma 2018-as PR kommunikációs tenderét. A Bioderma egy 40 éve működő, francia dermokozmetikai vállalat, a Style Communications ügynökség viszi majd a kommunikációs kampányait.”

KRISZTA BUZA – COOL COUSIN

“WHAT DO YOU DO AND WHY DO YOU DO IT?
I lead my own branding agency (StyleCommunications) and two other “love projects” that operate in the field of design (Kitchy Design) or deal with social issues (MissionLab CSR Agency). This group of brands is called StyleGroup and this is my lovely playground in my adult life.”

TÖKÉLETES REKLÁMARCOT VÁLASZTOTT A GLOBUS – KREATIV.HU

“Buza Kriszta, a StyleCommunications vezetője hozzátette, hogy valóban nem egyszerű feladat pozitív imázst építeni konzerves termékekről, illetve ismeretterjeszteni és előítéleteket ledönteni. Ezért próbálnak túllépni az átlagos zöldségkonzerv-reklámokon.”

BRAND. NEW. STYLE COMMUNICATION – PIN MAGAZIN

“A Style Communication olyan fiatal, tehetséges szakemberek találkozása, akik hisznek a tudás és a kreativitás erejében, és akik számára az igényesség és a folyamatos tanulni vágyás jelenti a munka alapjait.”

HORVÁTH SÁNDOR – LE COOL INTERJÚ

“Inspirál a mozgókép, a gyönyörű keleti ruhák, Le Sacre du Tympan összetettsége, Lukács Miklós cimbalomjátéka, Samu Géza szobrai, Pieter Brueghel képei. Tulajdonképp minden olyan, ami mögött valódi érték van.”