TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Kreatív kampánykoncepció
Fotózás
Imázsfilm
Rendezvényszervezés
PR
App
Weboldal
KATEGÓRIA
Sajtóesemény
Branding
Film
Stratégia
WEBOLDAL
Vízlelőhely kampány
Töltsd újra magad, a kulacsod, a világot! – szlogennel indult útjára Magyarország egyik legnagyobb víz – a vízfogyasztási edukációban élen járó akcióterve, ami a BWT és a magyar gasztronómiai közösség összefogása révén indult el. A közös cél az volt, hogy a (V)ízlelőhely kampány által elérhetővé váljon mindannyiunk számára a jó minőségű, szűrt víz. A kampány során Magyarország felelős vendéglátóhelyei (V)ízlelőhelyekké váltak, akikhez bármikor betérhetünk újratölteni a kulacsunkat friss, szűrt vízzel.
A (V)ízlelőhely kampány küldetése, hogy támogassa a helyi vízkészletek felhasználását és felhívja a figyelmet a folyadékbevitel fontosságára. Alternatívát biztosít az ivóvíz pótlásra azoknak, akik szeretnének műanyagmentesen élni.