BWT
Vízlelőhely kampány
TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK

Kreatív kampánykoncepció
Fotózás
Imázsfilm
Rendezvényszervezés
PR
App
Weboldal

KATEGÓRIA

Sajtóesemény
Branding
Film
Stratégia

WEBOLDAL

vizlelohely.hu

Vízlelőhely kampány

Töltsd újra magad, a kulacsod, a világot! – szlogennel indult útjára Magyarország egyik legnagyobb víz – a vízfogyasztási edukációban élen járó akcióterve, ami a BWT és a magyar gasztronómiai közösség összefogása révén indult el. A közös cél az volt, hogy a (V)ízlelőhely kampány által elérhetővé váljon mindannyiunk számára a jó minőségű, szűrt víz. A kampány során Magyarország felelős vendéglátóhelyei (V)ízlelőhelyekké váltak, akikhez bármikor betérhetünk újratölteni a kulacsunkat friss, szűrt vízzel.

A (V)ízlelőhely kampány küldetése, hogy támogassa a helyi vízkészletek felhasználását és felhívja a figyelmet a folyadékbevitel fontosságára. Alternatívát biztosít az ivóvíz pótlásra azoknak, akik szeretnének műanyagmentesen élni.

“A BWT – vízélmény, Neked (V)ízlelőhely kampányának kitalálásán, vizuális megálmodásán, az applikáció fejlesztésén és a PR kommunikáción nagy szeretettel dolgoztunk, mert azt éreztük, hogy egy jó ügyért teszünk!”
– Buza Kriszta Co-Founder / CEO

Miket csináltunk még?